Sunday, May 3, 2009

Å stjele stilen

Jeg er ganske opptatt av mote, og bruker dagelig mange timer på å lete opp gode mote blogger på internett. Som de fleste andre jenter bruker jeg åsså lang tid forran speilet før jeg går ut, og ennevender kles skapet før en tur på byen. I dag kom jeg over en blogg som Kristine fra Drammen har laget. Hun er mest kjent fra serien "Unge Mødre" på TV Norge, men i tillegg til å være kjent fra tv, har hun en utrolig kul stil, syns jeg hvertfall. Man kan se bilder av hva hun har på seg til inspirasjon, og kjøpe klær på bloggen hennes. Her er det så mye fint som matcher at jeg ikke tror jeg trenger å tenke på meg hva jeg skal ta på meg på en stund. Legg gjerne igjen en kommentar under og si hva du syns. Se selv her.








3 comments:

  1. OmG, hun var bare kjempe kul. jeg skulle ønske jeg åsså var sånn. har ikke selvtillitt nok liksom. likte best det rosa anntrekket. rosa er vist veldig in i våres. leste det i det nye.

    ReplyDelete
  2. vet noen om hu kan sende de höy helte skone til utlande?
    super bra med mer mote her på bloggen assa!

    ReplyDelete
  3. konkurranse

    http://failblog.org/2009/05/03/parenting-fail-9/

    ReplyDelete