Sunday, March 22, 2009

Å feire fiesta!

For et hurmlumhei av mennesker; priviligert ungdom, banditter, meksikansk emo og lystige señoritas - for et kakofoni av gipsy kings, old school parringsrop og electrobeats fra princess superstar. Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men undertegnede føler fremdeles tequilaen på kroppen. Det ryktes allerede at dette var århundrets fest - hvor var du da Oddvar Brå slo ned piñataen vår med staven sin?

Jeg skjønner ikke helt disse nymotens bloggetriksene(De første bildene kommer sist, WTF??), så jeg begynner med slutten. 
Yndig morgenfugl, ikke bakis i det hele tatt!

Danse?
Hola Papi! 
"Do you feel lucky? Well do ya, Punk?"
Lars den lovløse tok livet at intet mindre enn 6 ballonger.
Dj Pulsedriver In Search of Sunrise 49 Asia Edition
DÆSCO
Fjonge fruer og fjonge kaktussser. 
Thea ble nesevis. 
På elegant vis sleiket Kristoffer på tattoveringen i panna til Kari. *True L.O.V.E*


Peter tok seg tid til å stikke innom for å vandalisere leiligheten vår!

1.
2.
3.
Voila!



Bandidos / Bandidas - alt ettersom. 

Bartefrans!



 ARRIBA! 






1 comment:

  1. jeg stemmer for flere utkledningsfester. Alt annet kjeder meg. DU kjeder meg!

    ReplyDelete